فایلک بانک اطلاعات فایل کشور - ارائه دهنده آدرس فایل های متنوع از فروشگاه های معتبر

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دانشگاه آزاد

دانشگاه پیام نور

فنی مهندسی

علوم پایه

علوم انسانی

علوم پزشکی

هنر

رویدادها

بازارچه بنر

نمونه سوالات امتحانی

فورکیا

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 21
  • بازدید دیروز : 99
  • بازدید کل : 60876

دانلود سابلیمینال فارسی موفقیت عالی در بورس


دانلود سابلیمینال فارسی موفقیت عالی در بورس


سابلیمینال فارسی موفقیت عالی در بورس

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سابلیمینال فارسی با فرمول تاکیدات فارسی ویژه برای تسریع نتایج .

دموها برای تست در کانال تلگرام https://t.me/SubliminalFree و کانال آپارات https://www.aparat.com/fgrhtyuy قرار دارد اول دمو را یک ماه استفاده کنید راضی بودید فایل اصلی را تهیه فرمائید . با تشکر

بدون نیاز به بوستر و رفع موانع .

بدون نیاز به بوستر و رفع موانع .

مدت سابلیمینال صوتی حدود 10 دقیقه است .

تقویت رشد ناخون ها ، ناخون های زیبا و قوی ، ناخون های سالم و بادامی شکل ، طراوت و زیبایی ناخون ها و تاکیدات عالی دیگر

استفاده از فایل را چندین بار در روز انجام دهید تا به مدت سی الی 90 دقیقه در آن روز برسد . بهتر است بعد از هر نیم ساعت حداقل ده دقیقه استراحت قرار دهید .

می توانید روزانه نیم ساعت الی 90 دقیقه به این سابلیمینال فارسی فوق العاده را با هدفون یا هندزفری سالم گوش کنید . البته می توانید روزی تا پنج ساعت هم استفاده کنید تاجایی که ذهنتان راحت هست ولی مدت استاندارد بین 30 الی 90دقیقه است . سمت R هدفون در گوش راست و سمت L در گوش چپ . قبل از ساب آب بنوشید . روزانه 8 لیوان آب بنوشید در فصل گرما بیشتر و در فصل سرما کمتر آب بنوشید . حین رانندگی و یا کارهای پرخطری مانند جوشکاری و برش کاری و ... گوش ندهید . با صوت متوسط گوش کنید نه خیلی زیاد و خیلی کم . برای افراد +18 سال است .

نکته مهم : افراد زیر 18 سال ، بیماری خاص ، مشکلات قلبی ، افراد دارای صرع و غش ، بیماران روحی روانی ، زنان حامله و شیرده ، و اطفال نباید استفاده کنند .

معمولا نتایج تغییر از هفته سوم شروع می شود ولی نتایج در هر فردی فرق دارد ممکن است شش ماه زمان ببرد . عجول نباشید . خودتان را با دیگران مقایسه نکنید هر فردی متفاوت است و ضمیر ناخودآگاه ویژه خودش را دارد . همه ناخودآگاه ها قوی هستند پس مدام از این ساب به ساب دیگر نروید صبور باشید . باور و ایمان و تلقین مثبت داشته باشید .

حداقل 7 دقیقه از فایل هر بار گوش دهید تا تاکیدات بهتر در ذهن پذیرفته شود و بهتر است هر نیم ساعت بین هر بار گوش دادن مدتی مثلا 15 دقیقه و یا چند ساعت استراحت قرار دهید .

نیم ساعت قبل از خواب شب و نیم ساعت بعد از بیداری از بهترین زمان های استفاده از سابلیمینال است .

تغییر کار یک روز و ده روز نیست .

اگر مدام چک کنید اثر تلقینات کاهش می یابد . نیازی نیست حتما به دوستان و آشنایان بگوئید دارید سابلیمینال استفاده می کنید وقتی تغییرات را خودشان مشاهده کنند متعجب می شوند . صبور باشید . صبور باشید . صبور باشید . صبر یکی از قوانین الهی هم هست .

اگر سر درد دارید استفاده را در زمان آرامش قرار دهید .

یکی از علل سردرد کاهش حجم آب بدن است . زیرا مغز برای اجرای دستورات نیز به مصرف اکسیژن و آب بیشتری است . رنگ ادرار شما در اثر مصرف آب اگر طلایی باشد یعنی مصرف مناسب آب اگر بی رنگ باشد یعین زیاد آب نوشیده اید و اگر تیره و خردلی باشد یعنی بدن تشنه و کمبود آب دارد . می توانید از آب یا شیر یا آب میوه های طبیعی و هندوانه هم برای تامین آب بدن استفاده کنید .

نود درصد خون و بیش از هفتاد درصد حجم بدن انسان آب است .

کیفیت صوت عالی دارد. بهتر است قبل از شروع ، یک عکس با کیفیت از خودتان بگیرید و هر دو سه هفته یکبار با عکس جدید مقایسه کنید .

بهتر است در طی دوره از همین یک ساب استفاده کنید و مدام ساب های گوناگون را با آن استفاده نکنید . می توان در هر دوره سه چهار ساب و یا یکی دو عدد بیوکینزی استفاده کرد ولی توصیه این است که تنها همین یک فایل را استفاده کنید تا نتایج سریع تر شود .

بعد از دریافت نتایج ، نتایج شما باقی می ماند . دوره این ساب چهار ماه است ولی می توان چند دوره پشت سر هم استفاده کرد برای نتایج کامل تر .

نتایج تا حد زیادی به فرد بستگی دارد و برای نتیجه کامل نیاز هست تا چندین ماه گوش دهید ، به زمان و شکیبایی شما نیاز دارد و فرد باید متعهد و ثابت قدم در گوش دادن به سابلیمینال باشد.
راز واقعی برای تغییر این است که به طور صمیمانه به سابلیمینال ایمان داشته باشید و به هیچ وجه شک و شبهه ای نداشته باشید.( ایمان ، عزم ، اشتیاق و تعهد) ، کلید موفقیت در هنگام استفاده از سابلیمینال است

معمولا نتایج بعد از چهار ماه تکمیل می شود.

فیزیک و شرایط بدنی و حتی ذهنیت افراد مثل هم نیست.

یکی رنگ چشمش روشنتره و ملانین کمتری داره و از ساب آبی و سبز یا هر ساب مربوط به رنگ های روشن چشم زودتر نتیجه می گیره نسبت به افرادی که رنگ چشمشون تیره تر هست.

یکی بینی گوشتی و بزرگ،یکی کوچکتر و استخوانی داره پس ساب بینی نمی تونه واسه هر دو در یک زمان اثر بزاره.

دوره و زمان مشخصی واسه اثرگذاری ساب رو نمیشه به طور دقیق تعیین کرد.

برخی دوست دارند موهای سبز و یا آبی داشته باشند خب سابلیمینال در مورد امور طبیعی است . مگه جایی دیده اید که انسانی بطور طبیعی ، بدون رنگ مو ، موهای سبز یا آبی داشته باشه ؟ طوطی ، طاووس و ... موهای رنگارنگ دارند ولی رنگ موی طبیعی انسان تنوع رنگ کمتری داره . شاید در آینده تکنولوژی سابلیمینال ها به سطحی که حتی تصورش هم برامون سخته برسه ولی اکنون فقط رنگ های طبیعی مو ، امکان پذیر است آن هم بمرور زمان . افرادی که موهای روشن تر دارند سریعتر به قهوه ای روشن و بلوند می رسند و افرادی که رنگ موی تیره تر و مشکی دارند دیرتر . این امر کاملا طبیعی است .

افکار و ذهنیت شما در جهت خواسته هاتون که همون تاکیدات یا پیام های پنهان ساب هستند بایستی قرار بگیره. مثلا وقتی از گوش دادن به سابی ترس داری و یا در ذهنت ، هم می خواهی تغییر کنی و هم نمی خواهی ، ناخودآگاه نمی تونه جذب کنه چون شما بهش اجازه ندادی . اجازه شما همون نیت قلبی شماست . ارتعاش قلبی شما قوی ترین محرک دستوری رو به ناخودآگاهت ارسال میکنه . نیت صرفا گفتن نیست وقتی از ته دل چیزی رو بخواهی و براش اقدام عملی هم انجام بدی و تداوم داشته باشی یا به همش می رسی یا به بیشتر اون و یا به بهترش . این یک قانونه . پس تردید ، عجول بودن و ترس رو کنار بگذار با قاطعیت ساب مورد نظرت رو انتخاب کن و به خودت قول بده که حداقل سه ماه گوش میدم و به نتایج اولیه هم توجه نکن . ورزش و تغذیه سالم و آب و استفاده از هدفون هم فراموش نشه لطفا . مانند یک موزیک معمولی هر روز گوش کن کم کم تغییرات خودش دنبالت میاد . شما دنبالش نرو خودش میاد فقط گوش کن . با آرامش نه با عصبانیت و نه با ذهنیت منفی . در آرامش گوش کن . موفق باشید .

در سنین پایین نتایج خیلی سریع تر است ولی استفاده برای زیر 18 سال اصلا توصیه نمی شود . و از نظر بنده ممنوع است . پس اگر سن شما کمتر است چند سالی صبر کنید . در سال های آینده قطعا تکنولوژی سابلیمینال بسیار قوی تری خواهد شد .

فایل صوتی بدون رمز در حالت zip است بعد از خریداری می توانید در تبلت یا رایانه از حالت فشرده خارج و در موبایل قرار داده و استفاده نمائید . این سابلیمینال صد در صد تاکیدات فارسی دارد .

فقط در این سایت به فروش می رسد و در تلگرام و واتساپ و ... عرضه نمی شود .

دوستان لطفا صبور باشید . واسه تغییرات بدنی گاهی ۶ ماه نیاز به گوش دادن ساب هاتون دارید. بدون اینکه متوجه بشید تغییرات از درون آغاز میشه. نتایج دائمی است ولی گوش دادن به ساب رو بهتره زود رها نکنید . با تشکر

سابلیمینال تاکیدات فارسی و مطمئن دارد و موسیقی آرامش بخشی هم روی آن میکس شده تا در هر زمان از شبانه روز که مایل هستید ، به راحتی گوش دهید .

در این سابلیمینال فارسی از فرمول تاکیدات قوی استفاده شده است .

دموی این فایل در آپارات یا در کانال تلگرام https://t.me/SubliminalFree هست 21 روز آن را استفاده کنید اگر مایل بودند فایل اصلی را تهیه بفرمائید .

پیروز و سالم و سربلند باشید . لطفا این سابلیمینال فارسی را برای دیگران کپی نکنید . با تشکر

 



 


 

 محصولات و فایل های دانلودی مشابه

فایل ها بر اساس قیمت کم به زیاد دسته بندی شده است . ( مگر اینکه فروشنده فایل پس از ایجاد مطلب افزایش قیمت داده باشد .)

 

  • پکیج طلایی سابلیمینال مسیج

    پکیج طلایی سابلیمینال مسیج

    پکیج طلایی سابلیمینال مسیجچ (حتما تا آخر بخوانید) سابلیمینال مسیج پیام های صوتی هستند که به واسطه همکاری آهنگسازان خبره و روانشناسان متخصص در برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه ساخته می شوند. فایل های سابلیمینال حاوی پیام های پنهانی در غالب موسیقی به ضمیر ناخوداگاه می باشند که ...

     
  • پکیج کامل سابلیمینال ( تغییر رنگ چشم آبی)

    پکیج کامل سابلیمینال ( تغییر رنگ چشم آبی)

    ✅پکیج سابلیمینال ( تغییر رنگ چشم آبی)✅ رنگی شدن چشم از آن آرزوهایی است که خیلی از خانم zwnj;ها و اقایان از همان دوران کودکی در ذهن داشته zwnj;اند و همین آرزوی دیرینه موجب به بازار آمدن انواع و اقسام لنزهای رنگی و فروش بالای آنها شده zwnj;است اما این روزها رویای رنگی شدن چشم شکلی ...

  • بهترین پکیج سابلیمینال(ثروت،جذب عشق و بهبوپ رابطه،زیبایی پوست،افزایش قدرت اراده و رسیدن به هدف،موهای پر پشت و ضخیم)

    بهترین پکیج سابلیمینال(ثروت،جذب عشق و بهبوپ رابطه،زیبایی پوست،افزایش قدرت اراده و رسیدن به هدف،موهای پر پشت و ضخیم)

    با این پکیج قدرتمند خیال خودتون رو راحت کنید سابلیمینال های قدرتمند مورد نیاز تموم افراد با دریافت این پکیج با این قیمت مناسب تاثیرات اون رو در خودتون و زندگیتون احساس کنید با گوش دادن به این سابلیمینال ها به مدت ۲۱ الی ۴۰ روز شاهد نتایج مثبت و پایدار باشید توضیحات روش ...

  • پک کامل سابلیمینال های زیبایی و کاربردی

    پک کامل سابلیمینال های زیبایی و کاربردی

    دوست داری رنگ چشم هاتو در عرض چند ماه عوض کنی ؟! قَد کوتاهی داری و میخوای بلند قد تر بشی ؟! از اضافه وزن و چاقی رنج میبری و میخوای لاغر بشی ؟! از موهای زائد بدنت خسته شدی و دوست داری یکبار برای همیشه از شَرِّش خلاص بشی ؟! پس بهتون پیشنهاد میکنم مطالب این صفحه را با دقت بخونید ...

  • سابلیمینال و خود هیپنوتیزم برای افرایش قد

    سابلیمینال و خود هیپنوتیزم برای افرایش قد

    فایل سایکوکینتیک(Psychokinetic)+سابلیمینال و خودهیپنوتیزم برای افرایش قد ✅ علم Psychokinesis، علم بررسی اثر گذاری ذهن بر ماده و رویدادهاست که برای مدتها، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. در زمانهای دور، عده ای ادعای حقیقی بودن این علم را داشتند اما از آنجاییکه هنوز علومی ...

     
  • سابلیمینال جامع جذب ثروت

    سابلیمینال جامع جذب ثروت

    اینجا صحبت از جذب ثروت است،نه کسب ثروت هدف من در پارسی ساب ساختن فایل سابلیمینالی بود که گوش کردن به آن باعث جذب پول از راههای مختلف به زندگی فرد شود. بدون اینکه تلاش فیزیکی عجیب و غریبی برای رسیدن به این پول از سوی فرد صورت بگیرد. که این خود ،حقیقت قانون جذب است. چه موافق ...

  • سابلیمینال جامع عزت نفس،اعتماد به نفس و رفع خجالت و کمرویی(آقایان)

    سابلیمینال جامع عزت نفس،اعتماد به نفس و رفع خجالت و کمرویی(آقایان)

    این فایل پیش نیاز سابلیمینال جامع ثروت است .داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس یکی از مهمترین پیش نیازهای رسیدن به هر هدفی است . تولید فایل سابلیمینال جامع اعتماد به نفس و عزت نفس نیز به موازات ساب جامع ثروت از تیرماه 98 توسط پارسی ساب شروع شد و در طی 8 ماه پس از 5 مرتبه ویرایش ...

  • سابلیمینال جذب ثروت و افزایش درآمد (جامع)

    سابلیمینال جذب ثروت و افزایش درآمد (جامع)

    ✅سابلیمینال جذب ثروت و افزایش درآمد✅ ذهنتان را برای جذب پول نجومی برنامه ریزی کنید! مهم نیست چقدر مقاومت ذهن شما عمیق است! مهم این است که شما در هر مرحله از زندگی که هستید می توانید ذهن ناخوداگاه خود را آموزش دهید. این قدرت ناخوداگاه است که میتواند ۴۰ میلیون بیت اطلاعات را ...

 

محصولات و کالای فیزیکی مرتبط

 

 

® فایلک

 

  انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 46

برچسب های مهم

فایلک بانک اطلاعات فایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما