فایلک بانک اطلاعات فایل کشور - ارائه دهنده آدرس فایل های متنوع از فروشگاه های معتبر

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دانشگاه آزاد

دانشگاه پیام نور

فنی مهندسی

علوم پایه

علوم انسانی

علوم پزشکی

هنر

رویدادها

بازارچه بنر

نمونه سوالات امتحانی

فورکیا

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 53
  • بازدید دیروز : 49
  • بازدید کل : 60957

آموزش زبان برنامه نویسی php - سون لرن


آموزش زبان برنامه نویسی php - سون لرن


 

آموزش زبان برنامه نویسی php

 

•     طول دوره : ۶۰ ساعت

•     تعداد جلسات : ۲۹ جلسه

•     دانشجویان : ۲۵۳۷ نفر

•     پشتیبانی : دوره ۳ ماه

 

  •               آموزش زبان برنامه نویسی php

آموزش برنامه نویسی پی اچ پی : در آموزش برنامه نویسی پی اچ پی تصمیم گرفته ایم تا کامل ترین و پر کاربردترین سر فصل های برنامه نویسی php را پوشش دهیم تا شما دانشجویان عزیز بتوانید به ساده ترین روش برنامه نویسی را بیاموزید این دوره آموزشی برنامه نویسی زبان php میتواند اولین قدم شما برای شروع برنامه نویسی وب پیشرفته باشد , با توجه به رشد روز افزون دنیای برنامه نویسی وب و موبایل و افزایش چشم گیر استارتاپ های جدید که به علت قدرت و انعطاف پذیری زبان پی اچ پی این زبان قدرتمند را انتخاب میکنند در همین راستا باعث شده است تا این زبان بازار کار بسیار خوبی نسبت به سایر زبان ها داشته باشد.

filak - آموزش زبان برنامه نویسی php

 پی‌ اچ‌ پی (به انگلیسی: PHP) یک زبان برنامه‌نویسیِ شیءگرا و تفسیرشونده می باشد که برای طراحی وب توسعه یافته ‌است، اما می‌توان از آن به عنوان یک زبان عمومی نیز استفاده ‌کرد. شما با استفاده از این زبان قدرتمند قادر خواهید بود وب اپلیکیشن‌ های تعاملی و داینامیک طراحی کنید. منظور از تعاملی بودن وجود قابلیت هایی مانند سطوح دسترسی مختلف برای کاربران، امکان ثبت‌نام در سایت، پنل کاربری، ذخیره اطلاعات کاربران و بسیاری از امکانات دیگر است که امروزه در تمامی سایت ها مشاهده می کنیم.

 

 چرا باید زبان PHP را انتخاب کنیم؟

کدهای پی‌اچ‌پی توسط یک سرور وب که نرم‌افزار پی‌اچ‌پی بر روی آن نصب باشد، تفسیر می‌شوند. دستورهای این زبان می‌توانند به صورت مستقیم در درون کدهای اچ‌تی‌ام‌ال قرار بگیرند. زبان پی‌اچ‌پی از نسخهٔ ۴٫۳ به بعد قابلیت پشتیبانی از واسط خط فرمان را نیز به امکانات خود اضافه کرد. این قابلیت می‌تواند برای ایجاد نرم‌افزارهای غیر وبی یا نرم‌افزارهایی با واسط گرافیکی کاربر مورد استفاده قرار بگیرد. پی‌اچ‌پی یک نرم‌افزار آزاد است که تحت مجوز پی‌اچ‌پی انتشار یافته‌است. این مجوز به دلیل قرار دادن محدودیت بر روی استفاده از عنوان پی‌اچ‌پی، با مجوز همگانی گنو (GPL) سازگار نیست. پی‌اچ‌پی را می‌توان بر روی اکثر سرورهای وب نصب کرد. همچنین قابلیت نصب آن به صورت یک شل جداگانه بر روی تقریباً تمامی سیستم‌های عامل و پلت‌فرم‌ها (یا سکوها) وجود دارد. همچنین از دیگر نقاط قوت این زبان می توان به وجود فریمورک های بسیار قدرتمند و محبوبی هم چون لاراول و سیمفونی، دارا بودن بیش از 80% از سهم بازار وب ، متن باز و رایگان بودن ، جامعه بزرگ و پشتیبانی خوب اشاره کرد. از طرفی PHP توانسته است خودش را به عنوان یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در حوزه طراحی وب معرفی کند. تا ژانویهٔ سال ۲۰۱۳ میلادی پی ‌اچ ‌پی بر روی ۲۴۴ میلیون وب‌گاه و ۲٫۱ میلیون سرور وب نصب شده‌است.

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی php

چرا آموزش php سون لرن :

پی اچ پی سهم عظیمی از بازار وب را در اختیار دارد. از طرفی دیگر زبانی متن باز و رایگان است که از پارادایم ها، وب سرورهای مختلف و دیتابیس های برتر جهان پشتیبانی می کند. بنابراین PHP یکی از بهترین گزینه ها برای ورود به دنیای برنامه نویسی وب است. برخی از مهمترین ویژگی ها و مزیت های پی اچ پی عبارتند از :

  • منبع باز بودن و امکان دسترسی به منابع رایگان متعدد
  • یادگیری آسان
  • زبان تخصصی برنامه‎نویسی تحت وب
  • سرعت بسیار بالای سرویس دهی نسبت به سایر زبان‎های برنامه‎نویسی مشابه نظیر asp
  • استفاده بهینه از منابع و حافظه سرعت بسیار بالا در کار با SQL
  • سرعت و سهولت در رفع ایرادات به دلیل منبع باز بودن زبان php
  • اجرا بر روی Platform های مختلف قابلیت اجرا بر روی هاست‎های لینوکس که ارزانتر و دارای امکانات بیشتر هستند
  • انجمن بزرگ و فعالی دارد.
  • از پارادایم های مختلف برنامه نویسی پشتیبانی می کند.
  • نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی فرصت های شغلی بیشتری دارد
  • تعمیر و نگهداری آن آسان است

 

چرا باید این دوره را بخرم؟

  • چون بیش از ۸۰٪ وب سایت های فارسی با PHP نوشته شده اند.
  • چون همه شرکت ها به برنامه نویس حرفه ای PHP نیاز شدید دارند.
  • چون میتونی بعدش ایده های خودت رو اجرایی کنی.
  • چون آموزش برنامه نویسیPHP پیش نیاز یادگیری فریم ورک های قدرتمندی از جمله لاراول است.
  • چون می تونی با استفاده از PHP قالب ها و پلاگین های وردپرسی ایجاد کنی.

 

پیشنیازهای این دوره چیست؟

 برای ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی php باید حتما پیشنیازهای زیر را داشته باشید :

  • داشتن وقت و انگیزه کافی
  • توانایی پرداخت هزینه دوره
  • آشنایی مقدماتی برای کار با رایانه
  • آشنایی با طراحی وب مقدماتی شامل HTML وCSS

 

تاریخچه زبان PHP :

این زبان در سال ۱۹۹۵ میلادی توسط راسموس لِردورف (به انگلیسی: Rasmus Lerdorf) ساخته‌شد و در حال حاضر توسعهٔ آن بر عهدهٔ گروه پی‌اچ‌پی می‌باشد. در ابتدا پی‌اچ‌پی از عبارت صفحهٔ خانگی شخصی (به انگلیسی: Personal Home Page) گرفته شده‌ بود. در سال 1998 موتور پردازشی PHPبه کمک Zeev Suraski و Andi Gutmans مورد بازنویسی قرار گرفت.

در همان سال آن ها تصمیم گرفتند که به کلمه PHP مفهومی جدید دهند. بر این اساس دیگر حروف دوم و سوم کلمه PHP به عبارت Home Page اشاره نمی کردند. زیرا آن ها تصمیم گرفتند که این کلمه مخففِ بازگشتی PHP: Hypertext Preprocessor به معنی پی‌اچ‌پی: پیش‌پردازندهٔ ابرمتن ‌باشد.

منظور از این دو حرف به زبان ساده این است که زبان PHP اطلاعات را قبل از اینکه به صورت HTML به کاربر نمایش دهد، پردازش می کند. به تدریج با گذشت زمان به تعداد توسعه دهندگان اولیه زبان PHP به منظور توسعه بخش های دیگر این زبان اضافه شد و به این ترتیب بود که زبان برنامه نویسی PHP به یک پروژه متن باز یا Open Source تبدیل شد. در سال 2000 Zeev Suraski به همراه همکارش Andi Gutmans تصمیم به تاسیس شرکتی با نام Zend گرفتند.

در آن شرکت هسته اصلی زبان PHP دوباره مورد بازنویسی قرار گرفت. در این بازنویسی تغییرات زیادی بر روی PHP اعمال شد. در همان سال هسته پی اچ پی را Zend Engine نامیدند و به عنوان نسخه چهارم از این زبان ارائه کردند. PHP در سال 2004 به نسخه 5 بروزرسانی شد. نسخه پنجم از زبان PHP نقطه عطف این زبان در دنیای برنامه نویسی بود. زیرا در این بروزرسانی، در زبان PHP تغییرات بسیار اساسی اعمال شد. مهمترین تغییرات ایجاد شده در این نسخه از پی اچ پی را می توان پشتیبانی از کدنویسی شی گرا و ارتباط بهتر با پایگاه داده دانست.

سال 2015، با عرضه نسخه هفتم PHP، این زبان دوست داشتنی دوران جوانی خود را پشت سر گذاشت و به دوران بلوغ و پختگی خودش وارد شد. به تعبیری این نسخه از PHP را می توانیم به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین بروزرسانی های یک زبان برنامه نویسی به حساب آورد. از جمله تغییرات مهم این نسخه می توان به بهبود عملکرد، کاهش استفاده از حافظه تا حدود 50% و افزایش چشمگیر سرعت (حدودا دو برابر) اجرای کدها اشاره کرد.

 

سرفصل های دوره جامع آموزشPHP :

برای جمع آوری این سرفصل ها بیش از 30 ساعت وقت مفید صرف شده است تا یکی از کاملترین و جامع ترین دوره های آموزشی PHP را در تابستان 93 برگزار کنیم . با مشاهده و مطالعه ی سرفصل های این دوره جامع بودن آن را درک خواهید کرد . بعید می دانیم در هیچ آموزشگاه حضوری، زبان PHP با این جزئیات تدریس شود . استفاده از مینی پروژه ها، تمرین ها و پروژه های جامع باعث می شود تا مفاهیم PHP را به صورت کاملا عمقی درک و در عمل استفاده نمایید .

♣       دانلود سرفصل های کامل

           دانلود سرفصل ها به تفکیک جلسات ویدیویی

 

قیمت دوره : 157 هزار تومان

خرید دوره

 


7Learn


 

 

  انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 278

برچسب های مهم

فایلک بانک اطلاعات فایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما