فایلک بانک اطلاعات فایل کشور - ارائه دهنده آدرس فایل های متنوع از فروشگاه های معتبر

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دانشگاه آزاد

دانشگاه پیام نور

فنی مهندسی

علوم پایه

علوم انسانی

علوم پزشکی

هنر

رویدادها

بازارچه بنر

نمونه سوالات امتحانی

فورکیا

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 40
  • بازدید دیروز : 66
  • بازدید کل : 61010

دوره آموزش اتوکد 2017 - سون لرن


دوره آموزش اتوکد 2017 - سون لرن


 

دوره آموزش اتوکد 2017

     طول دوره :  ۱۷ ساعت

    تعداد جلسات :  ۲۸ جلسه

    دانشجویان : ۷۵ نفر

    پشتیبانی :  دوره ۳ ماه

 

 توضیحات دوره آموزش اتوکد 2017 :

اگر به آموزشگاه های تدریس نرم افزارهای مهندسی سر بزنید ، با هزینه های سرسام آور آموزش این نرم افزارها مواجه خواهید شد. برای مثال دوره ی اتوکد در اکثر آموزشگاه ها هزینه ای بین 600 تا 900 هزارتومان دارد. آن هم در کلاسی 8 تا 10 نفره که بسیاری از وقت کلاس در حین تمرین کردن ،نوشتن جزوه و پاسخ گویی به سوالات متقاضیان هدر می رود. در واقع کمتر از نیمی از زمان دوره صرف یادگیری می شود. مزیت دوره ی مجازی آموزش اتوکد نسبت به کلاس حضوری در این است که شما هزینه ی بسیار کمتری پرداخت کرده و مطالب بیشتری نیز یاد میگیرید.همچنین ویدئوها همیشه در دسترس شماست و در صورت فراموش کردن مطالب دوباره به آنها دسترسی خواهید داشت.مشکلات خود در حین آموزش را نیز می توانید در قسمت نظرات دوره و یا از طریق تلگرام و ایمیل با مدرس دوره در میان گذاشته و رفع اشکال کنید. در این دوره نرم افزار اتوکد دوبعدی در حداقل 20 ساعت به صورت کاملا مفید و با پروژه های عملی و کاربردی در پایان اکثر فصل ها تدریس شده که یادگیری آن برای رشته های عمران ، معماری ،شهرسازی ،مکانیک ، برق ، طراحی صنعتی و هر رشته ای که نیاز به ترسیم نقشه داشته باشد ضروری می باشد.

  •      کاربرد اتوکد 

نرم افزار اتوکد ، محصول شرکت Autodesk است که برای ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی استفاده می شود . یادگیری این نرم افزار برای دانشجویان رشته های عمران ، معماری ، شهرسازی ، مکانیک ، برق ، طراحی صنعتی و هر رشته ای که نیاز به ترسیم نقشه داشته باشد ضروری می باشد.

 

  •      دوره آموزش اتوکد

اگر به آموزشگاه های تدریس نرم افزارهای مهندسی سر بزنید ، با هزینه های سرسام آور آموزش این نرم افزارها مواجه خواهید شد. برای مثال دوره ی اتوکد در اکثر آموزشگاه ها هزینه ای بین 600 تا 900 هزارتومان دارد. آن هم در کلاسی 8 تا 10 نفره که بسیاری از وقت کلاس در حین تمرین کردن ،نوشتن جزوه و پاسخ گویی به سوالات متقاضیان هدر می رود. در واقع کمتر از نیمی از زمان دوره صرف یادگیری می شود. مزیت دوره ی مجازی آموزش اتوکد نسبت به کلاس حضوری در این است که شما هزینه ی بسیار کمتری پرداخت کرده و مطالب بیشتری نیز یاد میگیرید.همچنین ویدئوها همیشه در دسترس شماست و در صورت فراموش کردن مطالب دوباره به آنها دسترسی خواهید داشت.مشکلات خود در حین آموزش را نیز می توانید در قسمت نظرات دوره و یا از طریق تلگرام و ایمیل با مدرس دوره در میان گذاشته و رفع اشکال کنید.

 

  •      آموزش گام به گام اتوکد

در این دوره ، نرم افزار به صورت گام به گام آموزش داده شده و طی 17 ساعت آموزش ، کاربر را از سطح مبتدی به سطح حرفه ای می رساند. همچنین در پایان هر فصل پروژه ای تمرینی طراحی شده تا کاربرد عملی دستورات در بازار کار به خوبی فراگرفته شود. اتوکد 2017 مبنای سرفصل های ارائه شده در این دوره ، اتوکد 2017 می باشد . البته دستورات اتوکد در تمامی نسخه های این نرم افزار مشترک بوده و با توجه به عمومیت دستورات آموزش داده شده ، در سایر نسخه های این نرم افزار از اتوکد 2010 تا اتوکد 2019 هم قابل استفاده هستند.

 

             دانلود PDF سرفصل های کامل دوره Autodesk AutoCad

 

قیمت دوره : 89 هزار تومان

خرید دوره

 


7Learn


 

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 251

برچسب های مهم

فایلک بانک اطلاعات فایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما